• چهارشنبه ۳ آبان ماه، ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
  • دسته بندی : شهرستان‌ها
  • کد خبر : 968-491-5
  • خبرنگار : 28010
  • منبع خبر : ----

مدیر یک مجتمع آموزشی دانش‌آموزان کم‌توان تاکید کرد:

ضرورت توجه به نیازهای روحی دانش‌آموزان کم‌توان در محیط تحصیلی


مدیر یک مجتمع آموزشی دانش‌آموزان کم‌توان گفت: محیط آموزشی مناسب برای این دانش‌آموزان باید انعطاف لازم را داشته باشد تا علاوه بر اینکه جوابگوی نیازهای جسمی و تحصیلی آنها باشد، بتواند نیاز روحی آن‌ها را نیز تامین کرد.

 

مجید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: آموزش و توان‌بخشی دانش‌آموزان معلول دو مقوله در هم ‌تنیده و مرتبط با هم هستند، زیرا بسیاری از مسائل آموزشی را می‌توان از طریق توان‌بخشی به آن‌ها منتقل کرد.

 

وی تصریح کرد: به دلیل تفاوت‌های جسمی این دانش‌آموزان تمایلات فردی آنها نیز با سایرین متفاوت است و همین امر کار با این قشر را سخت‌تر می‌کند، لذا مربیان این حوزه باید با عشق و انگیزه مضاعف فعالیت داشته باشند.

 

مدیر مجتمع آموزشی پویای شهرستان ابهر تاکید کرد: مربیان دانش‌آموزان کم‌توان علاوه بر تخصص باید همه‌جانبه‌نگر بوده و دیدگاه فراگیر در امر آموزش داشته باشند تا بتوانند به اهداف تعیین شده در این حوزه به خوبی دست پیدا کنند.

 

مرادی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی در کنار محیط و ساختار آموزشی مناسب است که می‌تواند موجبات پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان کم‌توان را خوبی فراهم کند.

 

مدیر مجتمع آموزشی پویای شهرستان ابهر تصریح کرد: محیط آموزشی مناسب برای این دانش‌آموزان باید انعطاف لازم را داشته باشد تا علاوه بر اینکه جوابگوی نیازهای جسمی و تحصیلی آنها باشد، بتواند نیاز روحی آنها را نیز تامین کرده و در محیطی آرام و بدون دغدغه این دانش‌آموزان مشغول به تحصیل شوند.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: