• جمعه ۱۵ دی ماه، ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
  • دسته بندی : علمی و آموزشی
  • کد خبر : 9610-3286-5
  • خبرنگار : 28006
  • منبع خبر : ----

یک فعال استارت‌آپی عنوان کرد:

استارت‌آپ‌ها؛ زمینه‌ای برای کسب تجربه افراد


یک فعال استارت‌آپی اظهار کرد: هدف استارت‌آپ‌ها صرفا هم این نیست که‌ یک خروجی داشته باشند، بلکه افرادی که در این رویدادها شرکت می‌کنند به دنبال کسب یک تجربه هستند.

 

به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، مهران کرمی درحاشیه اولین رویداد استارت‌آپی محصولات کشاورزی با محوریت محصولات سالم (مکس) گفت: در استارت‌آپ‌های شکل گرفته به نوعی ترجیحات مشتری و مردم به مرور زمان و با انقلابی که در وب و دسترسی راحت به وب و اینترنت به وجود آمد به نوعی عوض شد و کسب و کارها هم تغییر شکل دادند و از نوع سنتی خود فاصله گرفتند.

 

وی با اشاره به اینکه تقریبا ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها به شکست محکوم‌اند، ادامه داد: هدف استارت‌آپ بیشتر از اینکه مدل درآمد باشد بیشتر مدل رشد است و به دنبال جذب تعداد مصرف‌کننده و سفارش‌دهنده خود است، به همین دلیل استارت‌آپ باید سریع بزرگ و سودده شود و در عین حال به دلیل عدم قطعیت و رقابتی که وجود دارد احتمال شکست هم بالا است و نمی‌داند چه محصولی می‌خواهد عرضه کند و چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد و سعی می‌کند بر اساس مدل کسب و کاری که می‌دهد موفق و پیروز باشد.

 

مدیر شتاب‌دهنده استارت‌آپ سریر افزود: مسلما وقتی استارت‌آپ برگزار می‌شود یک جامعه و اکوسیستمی اجزای زیادی هم کنارش ایجاد می‌شود تا به آن کمک کند که رشد یابد که سرمایه‌گذارها، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، منتورها و یک سری رویدادهایی که به دنبال کمک به افراد بیشتر هستند، در این جریان کمک‌رسان صاحبان ایده هستند.

 

وی خاطرنشان ‌کرد: بزرگ‌ترین دلیلی که خیلی از افراد با آمدن ایده به ذهن‌شان آن را رها می‌کنند این است که نمی‌دانند باید چه کار کنند و همین استارت‌آپ کمک می‌کنند به صاحبان ایده که ایده‌های خود را پرورش دهند و مدل تجاری آن را مرور کنند تا به نتیجه برسند.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: