• چهارشنبه ۲۰ دی ماه، ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
  • دسته بندی : اقتصادی
  • کد خبر : 9610-3884-5
  • خبرنگار : ----
  • منبع خبر : ----

رئیس خانه تعاونگران استان زنجان:

تعاونی‌ها به برندسازی در حوزه صادرات نیاز دارند


رئیس خانه تعاون‌گران استان زنجان گفت: برندسازی در حوزه صادارت، مهم‌ترین مقوله‌ای است که تعاونی‌ها به آن احتیاج دارند.

 

احسان اعرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: اعتقاد داریم مدیریت بخش‌های خصوصی و تعاونی را در حد امکان به دانش و فناوری روز نزدیک کنیم تا این دو بخش بتوانند در راستای اهداف مشترک خود از امکاناتی که در اختیار دارند به خوبی استفاده کرده و حتی دست‌آوردهای مشترکی در حوزه‌های مختلف اعم از تولید، اشتغال و صادارت غیرنفتی در اقتصاد کشور داشته باشند.

 

رئیس خانه تعاون‌گران استان زنجان با بیان اینکه برندسازی در حوزه صادارت، مهم‌ترین مقوله‌ای است که تعاونی‌ها به آن احتیاج دارند، خاطرنشان کرد: برای اینکه هر تعاونی بتواند در عرصه بازارهای داخلی و بین‌المللی حضور داشته و در خصوص تولیدات خود مانور دهد نیاز به برند دارد که در این زمینه می‌توان از کمک و تجربه فعالان اقتصادی از جمله اتاق‌های بازرگانی و اتاق تعاون بهره گرفت.

 

اعرابی تاکید کرد: فروش محصولات عمده‌ترین مشکل تعاونی‌ها است که معمولا به دلیل ناآگاهی از نیاز بازار مصرف در داخل و خارج ناشی می‌شود که می‌توان با کسب اطلاعات کافی در این حوزه به خوبی در عرصه بازارهای فروش حضور داشت.

 

رئیس خانه تعاون‌گران استان زنجان با بیان اینکه در چند ماهه اخیر مجوز میز صادرات بخش تعاون را برای خانه تعاون‌گران اخذ کردیم، تصریح کرد: با حضور و همراهی فعالان حوزه‌های مرتبط با تولید و صادرات می‌توان شاهد حضور موفق تعاونی‌های استان در عرصه تولید و صادرات و رونق اشتغال و اقتصاد در منطقه باشیم.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: