• سه شنبه ۱۶ مرداد ماه، ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
  • دسته بندی : سیاسی
  • کد خبر : 975-2685-5
  • خبرنگار : 28025
  • منبع خبر : ----

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

مردم در شرایط دشوار اقتصادی هم به نظام وفادار هستند


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر افزایش سطح رضایت‌مندی مردم از خدمات دستگاه‌ها، گفت: مردم حتی در شرایط دشوار اقتصادی نیز به نظام وفادار هستند .


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، کریم شعبانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت و ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید از خواسته‌های مردم دفاع کنند و در جامعه مشاهده می‌کنیم کارهای خوبی با حضور در صحنه این افراد رقم خورده است .


این مسئول به رسالت خبرنگاران برای ترویج افکار مثبت، رفع دغدغه‌های مردم، کاهش انحرافات و سایر موارد تاکید کرد و افزود: به طور حتم هر کاری در جامعه به شکل کاملا مطلوب انجام نمی‌شود اما باید محاسن این کار را نیز ببینیم و در جامعه اخبار امیدبخش انتشار دهیم .


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به افزایش سطح رضایت مردم تاکید کرد و افزود: در کارهای خود خیلی از مسائل کوچک را فدای رضایتمندی می‌کنیم و هزینه زیادی می‌دهیم، در حالی که تکریم، ارتباط و پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع را نادیده می‌گیریم و باید اخلاق، ملایمت و خویشتن‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهیم .


این مسئول، ابتکار عمل به خرج دادن برای تولید محتوا در حوزه فعالیت دستگاه‌ها را مهم خواند و افزود: بهبود فعالیت دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است ضمن اینکه باید از ظرفیت نخبگان برای آسیب‌شناسی نقاط قوت و ضعفی نیز بهره برد .


شعبانی با اشاره به اینکه برخی افراد با شیوه‌های غیر واقع‌بینانه قصد ناکارآمد جلوه دادن دولت را دارند و با نگاه جناحی مسائل را زیر سئوال می‌برند تصریح کرد: در مقابل برخی ضعف‌ها نارضایتی‌هایی هم پیش می‌آید اما تردید نداریم مردم در همین شرایط هم به نظام جمهوری اسلامی وفا دارند .


وی با اشاره به اینکه دایره فکر برخی آنقدر پایین است که به خاطر جناح خود نمی‌دانند چطور و کجا مطالب را بیان کنند، اظهار کرد: اعتراضات به دلیل ضعف‌هایی که برای معیشت مردم است، به وجود آمده اما مردم آگاه اعتراضات خود را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنند .


سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، پیشنهاد برگزاری جشنواره خدمت برای تقویت خدمات دستگاه‌های دولتی را مطرح کرد و افزود: اگر رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم آنها بلندگوی ما می‌شوند و باید هزینه‌ها را پایین بیاوریم و اثرگذاری را بالا ببریم .


در ادامه این جلسه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان نیز اظهار کرد: برخی از ضعف‌های ما به بحث اطلاع‌رسانی برمی‌گردد و نقش خبرنگاران در این امر و انعکاس خدمات دولت بسیار مهم است اما متاسفانه برخی مغرضانه و برای تسویه حساب‌های شخصی با مدیران دست به سیاه نمایی می‌زنند و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند .


محمدرضا یوسفی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته با وجود مشکلات اقتصادی بسیاری از واحدهای تولیدی بدون اتکا به یک ریال از منابع بانکی و بر اساس سیاست‌های مداخلاتی دولت از جمله بخشودگی جرایم بیمه، مالیات و بانک‌ها احیا شدند .


وی، تقویت میز خدمت و اصلاح روش‌های خدمات‌رسانی را از اقدامات مهم اداره تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی برشمرد و گفت: در این اداره اپلیکیشنی را برای خدمت‌رسانی بهتر طراحی کردیم و خدمات به شکل الکترونیکی ارائه می‌شود .


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: