• شنبه ۱۵ دی ماه، ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
  • دسته بندی : شهرستان‌ها
  • کد خبر : 9710-5591-5
  • خبرنگار : 28012
  • منبع خبر : ----

شهردار ابهر تاکید کرد:

افزایش اعتماد شهروندان با کوتاه کردن فرآیندهای اداری


شهردار ابهر گفت: تسریع در کار ارباب‌رجوع و کوتاه کردن فرآیندهای اداری، مهم‌ترین عامل اعتمادسازی و جلب رضایت شهروندان است.


به گزارش ایسنا، منطقه زنجان، محمدرضا ذوالقدری‌ها صبح امروز در جلسه کمیته درآمد شهرداری ابهر بر ضرورت تشکیل جلسات با هدف ارتقای درآمدزایی منطقه و پیگیری هر چه بیشتر وضعیت مطالبات تاکید کرد.


وی با بیان اینکه باید بستر لازم جهت اعتمادسازی مردم به مجموعه شهرداری ایجاد شود، تصریح کرد: یکی از راهکارهای افزایش درآمد، تعامل و همکاری دوسویه شهروندان با شهرداری است که نتیجه آن علاوه بر کسب درآمد بیشتر برای شهرداری، ارائه خدمات شهری مناسب‌تر و شایان‌تر به همشهریان است.


شهردار ابهر با تاکید بر اهمیت کار واحدهای درآمد و شهرسازی در شهرداری، گفت: تامین منابع مالی در شهرداری مستلزم مشارکت شهروندان است و باید توجه داشته باشیم زمانی شهروندان با شهرداری مشارکت خواهند داشت که اعتماد و رضایت آنان جلب شود که این امر با شفاف‌سازی و تسریع در کار ارباب‌رجوع و کوتاه کردن فرآیندهای اداری اتفاق خواهد افتاد.


وی همچنین بررسی پرونده‌های در دست اقدام را در اولویت‌بندی مطالبات بر حسب زمان و تاریخ از راه‌های رسیدن سریع‌تر به مطالبات دانسته و گفت: باید در نحوه تامین منابع و رفع مشکلات منطقه همگی با هم و با تبادل نظر و کمک به یکدیگر تلاش کنیم.


این مسئول خاطرنشان کرد: ارائه آمار بدهکاران تجاری، شناسایی و معرفی همه واحدهای تجاری غیرمجاز سطح منطقه جهت تهیه گزارش کارشناسی و ارجاع به کمیسیون ماده صد جهت اخذ تصمیم و همچنین شناسایی تمامی تخلفات ساخت و ساز در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام

ارسال خبر به دوستان

* گیرنده(ها):

آدرس ایمیل ها را با علامت کاما از هم جدا نمایید. (حداکثر 3 آدرس پست الکترونیکی گیرنده را وارد نمایید)
متن ارسال:

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
آدرس سایت شما:
* آدرس پست الکترونیکی:
* متن:
* کد مقابل را وارد نمایید: